Söta pepparkakshus till kopparna

publicerat i Recept - bak, Övrigt - Coola idéer, Övrigt - Pyssel - jul;
I dag har det varit pepparkakansdag, har ni byggt pepparkakshus, ätit deg eller pimpat kakor?
Själv så har jag skrivit ut mallen för dessa söta hus och ska ta tag i det i morgon.
Idag blev det lite stressigt på schemat.
Men dessa söta måste jag ju bara göra men mina kommer nog inte bli lika fina som dessa..
Sen är det dags att ta tag i julen och förbereda julmat och annat skoj.
Julen är hemma hos oss i år vilket blir lite knep och knåp men det brukar inte vara så stressigt då jag ofta förbereder tidigt. Julklapparna är redan inhandlade och köttbullarna klara och ligger i frysen.
Jansson och julskinka fixar mamman min.
Sen är det bara potatis, bröd, kalvsylta, leverpastej, rödbetssallad, knäck, godis, m.m.m.m.m.m.
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Sara på Vardag.nu:

Nej, vilka söta! På en stor kopp varm choklad med pepparkakskryddor i ;)

Svar: Eller hur....eller chai latte
Godis för själen

Kommentera inlägget här :